Басты бет / Халықаралық қатынастар / Халықаралық қатынастар және әлемдік экономика / Байкушикова Гульнара Серикбаевна
Байкушикова Гульнара Серикбаевна
Лауазымы: кафедра меңгерушісі, доцент м.а.
Бірінші жоғарғы білімі
| Білім беретін мекеме | Квалификация | Аяқталу күні |
|---|---|---|
| әл-Фараби атынд.ҚазҰУ | Магистратура | 2007 |
| әл-Фараби атынд.ҚазҰУ | Жоғары | 2005 |
Ғылыми дәрежесі
1
2
3
4
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
1
2
3
4
5
6
Автордың құжаттары
7
Цитирования
24 по 21
құжаттар
h-индексі
4
Aligning the Belt and Road Initiative with UN Sustainable Development Goals: Kazakhstan’s Role and Challenges
Kydyrbek, F., Hor, K.W.C., Baikushikova, G., Kukeyeva, F., Augan, M.
European Review
0, с.
0
ЦитированийWater resources-management initiatives: Cooperation opportunities for the EU and Central Asia
Baikushikova, G.
Completion of Eurasia Continental Convergence or Regional Dissent in the Context of Historic Turns
0, с. 255-264
0
ЦитированийGender Policy in Kazakhstan
Khairullayeva, V., Sarybayev, M., Kuzembayeva, A., Yermekbayev, A., Baikushikova, G.
Journal of International Women S Studies
24, с.
11
ЦитированийThe influence of a modern European higher education on the youth of Central Asia: Expectations and reality
Baikushikova, G.
Evolving Regional Values and Mobilities in Global Contexts the Emergence of New Eur Asian Regions and Dialogues with Europe
0, с. 205-213
4
ЦитированийNew attraction-centres of educational migration in Eurasia
Baikushikova, G.
Cross Border Exchanges Eurasian Perspectives on Logistics and Diplomacy
0, с. 217-226
4
ЦитированийDevelopment of the energy sector and energy security of Kazakhstan
Kirdasinova, K., Amalbekova, G., Dabyltayeva, N., Makasheva, K., Baykushikova, G.
Journal of Social Sciences Research
4, с. 698-706
0
ЦитированийEnergy measurement of the safety as a factor of sustainable development in the Republic of Kazakhstan
Baizakova, K., Bolatkhan, M., Baikushikova, G.
International Journal of Environmental and Science Education
11, с. 11569-11583